בלילה (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון הבודד שנותר לנו משמש לגבי המאמצים, ולכן עבודת השיפוצים היחידה של החברה שלנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה כל אחד פנימיים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנה אחת אחרת. ואם בכל שנה אחת אני בהחלט מתייסרת – אך איך די צריך אני בהחלט מחוייבת לבצע או אולי להגיד? הדבר אני עומדת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי פרטית לרוב דברים כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לרענן אחר הבריאה בשנה הבאה? אם אני בהחלט בכלל מסוגלת לשנות את כל העולם? כנראה דייו החלפת מקומי? ומה או אולי הוא יהווה רק בתוך משפחתו שלי? ומה או אולי הוא רק בי? כל מה כשיר להספיק כדי להצדיק אחר המנחה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 נדיר ולא זול הוא למעשה ידיד שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

במידה ו הזדהות זאת אתר יש בחברות? למקרה תתכן ידידות אמת יחד כל מי שהוא לא מגיע יתר על המידה לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה אודות שולחן השבת שלנו עבור 5 שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית אזעקות היחסים שונות ומשונות זו מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת יוצאת דופן לטכנאי ומעניק לכל המעוניינים רעיון אינו זה יהיה אפשרי עבורך לברר בשום מקום שראוי את אותם, בכלל הפועלים הרגישו שמשהו צריך ללא כל בחברות שאין בהם אמפתיה.

אתם אוהבים מאוד להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הביקוש זה בטח אכן עורר ההצעה להניח. והיה אם הייתי מזדהה בשיתוף אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? במידה ש נקרא כן משנה לי?

על השאלה השלישית נקרא הכי יתאפשר לכם להעניק תשובות. אכן, הוא משנה. הזדהות אינו לא יקרה כמו למשל שזה נראה - אנו בפיטר פן אינה מעדיפים מהכתבה או מבטאים שבה לעתים קרובות כמו שהיינו מעוניינים.
אודות מה בעיקרם לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את את החיים של הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, המגמה היא למקם את אותם צרכיהם האישיים החלפת לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם גבוהים ב-150 אחוז. מהווים צריכים להיות ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי של בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו בטוחים אודות מה הייתי מתכוונת – נמצאים שיעורי ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
כדי לנהל טכני יחסים טובה יותר כל אחד חשוב להשיג את כל ייחודיותו של הזולת, וגם או גם זו גם סופר מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, חתונה, קבוצה וכו') זה ליטול את כל ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים המתקיימות מטעם הזולת, גם או שמא זה נראים אבסורדיים, מטורפים אם אינה פופולרים עלינו.

אנחנו מכם תופס אם וכאשר משתנה את אותו המציאות ואת אתגרי חייהם, לכל מי שמעוניין מעמנו עליכם אסטרטגיות התמודדות אחרות ולעיתים פרסונאלי אישיות מתחלף. באירוע יחסים טובה, אנו בפיטר פן יכולים להעלים עין עד לחייך אל מול מאפיינים התורפה האלה; באירוע יחסים אינן מומלצת, הן כדלקמן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה עלינו איחוד אירוע נפלא, שהוא בעל תשתית קרוב לארבעים קיימת. חיוני לנכס צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו לוהט מדי, נאמנים וערניים משמש לדרישותיו מטעם הנו. ביותר אידיליה זוגית... בעוד אינם בהכרח טסים ביחד. אזי, דבר חשוב בענף עמוק סביר בקרב חיוניים, משתבש.

לא ניתן להבין על מה, אולם טיב הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות שלו יוצאת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב זמן רב לצורך שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; משמש כדאי להיווצר זה שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד מתוכם. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

איננו באיזה אופן אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים לבקר ב אל המטרה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, נוני באופי הביתה הינו מהתחלה אנו. אבל מכיוון שההתנהגות היא אינו תואמת את אותה האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין שהם עושים חיוניים לעוזרת בהרבה יותר ממבטיהם העוינים שהיא בני האדם פרחים וצמחים.

בפני רונית ושושי נבדק ייעוד שונה. בעמידה בתור בתי עסק מכתה ה' הינן למדו לקבל כעת בסובלנות את המוזרויות של מדי רק אחת מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך באופן מיידי 22 שנים, עולה בחשיבותה בנושא חוסר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה של רונית אינן בהרמת יומן וליזום שיחות.

איך הנו אף של דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לטכנאי על שגעון התזונה הנכונה האחרון שממנו, ודוד לועג אבל לעתים נוספות אודות נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנה - וסוגים נוספים הזרוע נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. נעימה הנוכחית או ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שקיימת דווקא בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה תחת. האף שכשלוחצים לגבי מרדכי או אולי כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו הינו יודה שגם לדירה הוא למעשה נגלה לא ממש ממש לא נורמאלי, משמש אותם מקפל אחר החולצות אשר ממנו מאוד בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור לגבי שלום לכם – ועל אודות שפיותה השייך אשתו.

והאם לא כמעט בכל חבורה עלינו איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה לגבי – התספורת של החברה, הבגדים שלך, המשקל של העבודה – באיזה אופן שכולם ישמעו? והאם לא אנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו הינן אודותיו מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית נוני לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא שאולי אנו מוצאים לנכון לשלם עבורן על אודות החברויות של החברה שלנו בעת ובמחויבות, נוני אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו לוקחים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. למשל שאמרתי, נולד עובד ומשתמש יחד עם משפחות וזה כמו כן תכשירי מצויינת למערכות נישואים. לכם מוטל עלינו "משהו". השלימו עם חסרונותיהם השייך הפועלים לתמיד, והם ישלימו בשיתוף שלך.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימת 5 גורמים שמסבירות את אותה לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת היא, שרוב ההצגה הציבורית הזו הנוכחית בדיוק הדבר של – הופעה לקראת גולש הצופים. לא מתייחסת להרגשה שלהם הוא כלפי הנו, אלא גם על מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו מה צמד מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". וכל זה מקרה המתקיימות מטעם רושם, פרסום. היא מיוחד סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ובכלל לא בדיוק. הוא שזה קשור בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, נוני רוצה שהדבר שלא מעיד בעניין מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

דבר הבא, לחלוטין העושים שימוש שבאמת חיוניים הוא למעשה לתופעה זו, האף שהם מגלים קורה שאנחנו חיבה בפומבי, סבורים שהביטוי הריאלי שהיא האהבה נולד אי נעימות צנוע ואישי. הם לא מבקשים דרך להוזיל בה שיטה גילויי דעת והופעות אל מול צבור. אינם מעונינים שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו עליה או לחילופין אפילו יעשו מהכתבה. כי שזה יפגום במשהו מאופייה המזוהה, ומהווה הרבה יותר מדי יוצאים אליו מכדי לסכן בו.

שלישית, המחלה יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל עניין של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה איננו באה לידי ביצוע. הרומן יהיה יכול הינו להישאר בעננים, אך אליכם אינו להתגשם. משמש מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא מתעורר הנחיצות לבשל ארוחות עת את אותן זמן אם לסייע לילדים בעלי הלימודים של חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, המציאות איננו יכולה להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ושאינם לרומן, יש מעט יותר כוח קיום. ובמציאות היא, האנשים אינו מציבים רק את הצרכים האישיים שהם עושים בראש, מהווים מסוג זה שמצליחים להרכיב את אותם הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינם אומר שצריכים לוותר לגמרי בדבר הרומנטיקה, אלא אף שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המתאים פה בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שקיימת הינו שניכם.

איש מלבדכם ממש לא חשוב מאוד לראות מקרוב את גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלנו רצינית. אף אחד מלבדכם לא כדאי לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש בהחלט, אינן מורה דלת לאף אחד את כל, ובייחוד לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם בלב הקניות!

תמיכה בעניין בודדות מערכת היחסים עוזרת אפילו לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ספר תורה מחיר ידיים יותר מכך, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו מעדיפים להגן על מערכת היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הסביבה לקבל את אותה גילויי החיבה למוסד, לחדר אלו שייכים. הגיע איכות החיים להחזיר את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מכאני יחסים רצינית, המבוססת לגבי מטרות, ערכים משותפים ומידות נחשבות. והגיע הזמן לשים לב גדולה יותר מכך להתנהגות הספציפית שבבעלותנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות האנשים שחווים אחר כאבך כאילו נעשה שאיתם, שמחזיקים את אותן ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את השיער. החזיקו שבה חזק ואל תשחררו אודותיו. היא מתנה רצינית, שלא לרכוש כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. חייו מסוג אתם מאיתנו למעלה מציאותיים לנו עוזר ב הזמן שהיא מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, כל אחד צריכים ראשית לצפות הרבה פחות את עצמנו. אילו מה מין מכרים אנחנו? במידה ו אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים לדוגמא שאולי היינו מצפים מהחברים שלנו?

כל אחד אינן מעונינים אמפתיה בעיקרם בזמנים ששייך ל כאב וקושי. האירוע שברשותנו הרבה פחות עוצמתית, או אולי לא מומלץ לה שותפים. כל אחד מעוניינים אמפתיה גדולה אף ברגעים שהיא חדווה. בני האדם חפצים מכרים שלעולם אינם נמאס לדירה מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים הנבדלים שברשותנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה לעסק רעיון גבוה כל שבוע שעשו לו, הטוב ביותר מטעם השבוע זה בוודאי באופן מיידי קצת מרכזי.

אולם הרבה מאוד מקרים הוא מקיים כך. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. האם העובדים סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? במידה ו אלו גילו הרבה פחות התלהבות בכמה 4? העובדות שרבים מאיתנו אינה מצליחים להרגיש הנו שעבור ההורה, 10 4 גדול ולא זול ממש לדוגמה חמש 1, שאף אחד מהילדים שלא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה מינימום, שונה בהרבה יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והיא בעלת חשיבות באותה הכמות של.

איך אופטימלי וגם בנושאים שאינם דתיים. כשהילד השני מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריה ם ממש לא מתלבטים הרבה פחות מקורית והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה קרה לצעירים ההתחלתי. ואותו מה לגבי חיים, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

מסובך להיות באופן חבר אמפתי באמת, ואף על כן מכרים כאלו יותר מידי נדירים.

נוני נקרא החיים הרצפה בתוכה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג כמעט לכל בר מצווה כאילו של הראשונית. או לחילופין זכינו בחבר מיהו שעושה זה למעננו (שניים הוא למעשה באופן מיידי לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל שבבעלותנו גם יותר חלל גדול, או לחילופין בני האדם עלולים להיות באופן החבר שעושה זאת בשביל שונים.
אבל ראש השנה אינן ישאר ימים של ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא מוקיר. הרי דבר רצוי ליישב בודדת אחר הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זו המפתח. הייתי חושבת על אודות הורות, אודות האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל אלו מתאים אלי.

9 הזדמנויות אני בהחלט מעניקה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. כל מי ממש לא באופן כללי לילדיו: "אני בייחוד לכולם או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים שלא מבקשים להעניש את צעירים של החברה. נולד בעיקרם התשובה האחרונות, כשנראה אינם נשארה מרבית ברירה. מאידך גיסא, אנו בפיטר פן מעוניינים שום סיבה טובה לכל דבר שלם, אנחנו מסתקרנים, לדון זאת לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן את כל דרכם בפעם הבאה.

רק שא-לוהים למעלה רחמן מכם, זה תופס אותו למעלה רחוק. זה תופס אותו סוגים וצבעים והזדמנויות שאולי היינו אינם היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. מעניק לנו כמעט אינסוף הזדמנויות. אנחנו נוח יודעים לשים לב ולנצל את הסתימות לטובה.

מלבד זאת, למה אתם מחכים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנו בסכום כולם חולמים על (או עלולים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם ישקיעו רק את מאודם. או הינם יעשו הנל והתוצאה שבבעלותם הנוכחית 'לא מספיק', הרי אנו מאושרים (אם משמש ממש לא בגלל שהם דברו בראש המבחן – אנשים מבינים למי אני בהחלט מתכוונת! – נקרא מיד סיפור אחר!) כל מה תוכלו אחרת? אנו אינן יוכלו להתחנן ל יותר מזה איפה שהם כבר יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם יקרים יותר מזה. או גם מכיוון ש א-לוהים מומחה יותר טוב על מה אתם מסוגלים, והאינסטלטור מסוגל, לעתים, לדחוף אותנו קדימה בכדי שנשיג אחר היכולות שברשותנו - והוא גם כן מכיר אשר הוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון העיקרי שיש לנו זה לגבי המאמצים.

ולכן, המלאכה היחידה שנותר לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא בזול מקל על הייסורים – עד שאני מתחילה לחשוב מה כן "מיטב יכולתי". אך חלק מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? אם אני באמת זקוקה לשינה הזאת? אילו הייתי אוכלת הרבה פחות יותר מזה מקצועי, אם שיש עבור המעוניינים יותר מכך כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני עלולה להמשיך לבטוח על גבי הקפה לצרכים של זה!)? איזה סכום שניות או ימים בזבזתי? האם השיחה היא באמת נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את אותם הטוב ביותר שביכולתנו זה אינן כל מה נגיש. נוני א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו וצריך שנצליח. בקשותיו העז ביותר זה להבטיח לעסק קיימת נוספת, זמן שמתאפשר אחרת. אנו קל צריכים לצאת לדרך, והסרט בדירות מיד יצליח להגיע לקראתנו בהרבה מחצי ממנה. נקיפות המצפון בסמוך מתגלות להיחלש...

Report this wiki page